2010. április 1., csütörtök

Kék virágkoszorú


Nagyfiam szülinapi bulira megy szombaton,és az ünnepeltnek készítettem ezt a szép virágos medált! A kikötés az volt,hogy kék legyen,így lettek ezek a színei.
Nagyon tetszik ez a medál,már több lánynál is láttam,de mivel mintám nincs,és nem találtam hozzá,képről próbáltam megfűzni!
Szerintem sikerült :-) Nekem tetszik!! Igaz nem swariból van,hanem csak akrilból,meg csak egy oldalas lett,de fogok magamnak is fűzni,amit majd két oldalasra készítek,természetesen azt már swariból :-)
Nem tudom ti,hogy vagytok vele,de én olyan boldog vagyok,ha kép alapján meg tudok fűzni valamit :-)

9 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jól sikerült, csodálatos lett!!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  3. Pedig epp el akartam kerni a mintajat :-) Nagyon szep lett!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ügyes vagy!!! Szép lett!

    VálaszTörlés
  5. Köszi lányok!! :-)

    Csirli:ha gondolod leírhatom e-mail-ben a munka menetét!Szerintem nem nehéz minta!!

    VálaszTörlés
  6. Bizony a képről fűzés is nagy öröm, ezután már csak a saját kreáció a nagyobb! Nagyon szép a medál, ugye tetszett az ünnepeltnek is?

    VálaszTörlés
  7. Áldott, békés húsvétot Neked és a szeretteidnek!

    VálaszTörlés
  8. Tényleg nagyon szép lett! :) Én nagyon szeretném elkérni a mintát, ha még lehet! Vadászom már jó ideje, de sehol sem leltem rá. Képről meg valamiért nem jövök rá... :( Előre is köszönöm!!!

    VálaszTörlés