2011. augusztus 31., szerda

Visszatérek :-)

Húú,jó rég volt az utolsó bejegyzés,de mentségemre legyen édes pici lánykám,aki ugyebár az időm nagy részét lefoglalja :-)
Itt már írtam róla egy kicsit bővebben,meg van több kép is,akit érdekel kukkantson át :-)
azért ide is hoztam egy képet nektek róla :-) hát nem gyönyörű :D Na jó,én elfogult vagyok,de szerintem annyira édes kis zabálnivaló tündérhercegnő :-)))




Na és akkor a visszatérésről egy kicsit!
Az a helyzet,hogy új szenvedélyt találtam magamnak,mégpedig a varrógép mellett :-)
Igen,igen,úgy néz ki,én is beállok,vagyis szeretnék,a hobbi varró nők sorába!!

Íme első művem,ez a csodaszép fekete tulipán :-)
Csokorba nem én kötöttem,hanem nagyon kedves virág boltos ismerős,akihez kicsit pofátlanul elvittem a tulipánokat,és megkértem kösse nekem szép csokorba :D Nagyon kedves volt,megtette,és máskor is szívesen,azt mondta :-)
Ha valakit érdekelne a leírás, a Varróház oldalán megtalálja !!

Ja,amúgy ezt a csokrot a helyettes gyógyúszás oktatónknak csináltam búcsú ajándékként,mert már sajnos nem Ő lesz velünk,de nagyon megkedveltük :-) Örült neki! :-)





Remélem nem bánja senki,ha nem csak gyönggyel jövök ezentúl :-) De nem szerettem volna új blogot nyitni,hanem inkább ezt folytatni,csak kicsit kibővítve,az új alkotásaimmal,meg persze azért majd lesz gyöngy is,csak legyen végre egy kis időm!! :-)


3 megjegyzés:

  1. Én nem bánom!!! Nagyon jók a tulipánok. Elsőre halálfejeknek tűntek az anyagon a virágok :)De úgy is tetszett! Gratulálok az új hobbihoz!

    VálaszTörlés
  2. Hoppá! A hercegnőhöz nem is gratuláltam! Tündéri a kicsi lány!

    VálaszTörlés
  3. Gyere te drága, mindegy mivel csak gyere :))) Gyönyörű a kishercegnőtök!!!

    VálaszTörlés