2011. szeptember 25., vasárnap

Nyuszik az ikreknek :-)

Készült újabb két Tilda nyuszi barátnőm iker lányainak :-)
Még nem tudom mikor jutok el hozzájuk,hogy átadjam,de muszáj volt megmutatnom! :-)
Most a nagyobb szabásmintát használtam,sokkal jobban is tetszenek így óriáson :D Meg hát a lányok se kicsik már,elmúltak egy évesek! Remélem tetszeni fog nekik :-)



A színek adottak voltak,mert a lányok így vannak megosztva,az egyiknek a rózsaszín a színe,a másiknak a lila :D


Valahogy egyedivé szerettem volna tenni,ezért hímeztem a kereszt nevük kezdőbetűjét a pocakjukra :-)
Ennél a pontnál,mivel még igen kezdő vagyok,kérnem kellett egy kis telefonos segítséget :-) Kicsit gondba voltam,hogy hogy is kéne ráoperálnom a betűket a pocakra,de kedves blogtársnőm,Lidércke készséggel segített,ötleteket adott,így sikerült a dolog :-)
Köszönöm szépen !!

Tudom még mindig sok hibájuk van,nem tökéletesek,de minden darabnál,minden hibából tanulok,így legközelebb már jobban megy!!

2 megjegyzés: