2011. november 23., szerda

Első adag szaloncukrok :)


  Végre elkészültem az első adag szaloncukorral :)
Azt hittem kicsit gyorsabban fog menni,de ez is elég aprólékos munka,szóval kell idő hozzá :)


 De szerintem megéri a ráfordított időt és munkát,mert messze felülmúlja bolti változatait :D Na persze,az igaz,hogy ezt nem lehet titokban kicsomagolni,és megdézsmálni a fáról :D ,de pont ezért olyan jók ezek a szaloncukrok :) OLCSÓ,MARADANDÓ és CSODASZÉP :)

Készül még belőle,mert ígértem jó pár helyre,szóval hozom majd őket :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon helyesek ezek a cukorkák - és még nem is hizlalnak :DDD

    VálaszTörlés
  2. Szépek lettek.
    Én idén szerettem beléjük, tavaly csak átsiklottam felettük, mikor láttam valahol.A mieink plusz érdekessége, hogy 10 éves fiam varrta meg őket:
    http://nemcsaktaska.blogspot.com/2011/11/10-eves-fiam-geppel-varr.html

    VálaszTörlés